مجیدی:من به فتح‌الله زاده قول داده بودم که فرهاد را به باشگاه استقلال بیاورم


فرزاد مجیدی گفت: مسئولان باشگاه استقلال می‌دانند چه تلاشی برای بازگشت فرهاد به این تیم کرده‌ام.

خبرگزاری فارس: مجیدی: مسئولان استقلال می‌دانند چه تلاشی برای بازگشت فرهاد کردمفرزاد مجیدی که به عنوان نماینده برادرش اولین مذاکرات را با مسئولین باشگاه استقلال انجام داد، اظهار داشت: من به فتح‌الله زاده قول داده بودم که فرهاد را برای مذاکره با باشگاه استقلال بیاورم و تمام تلاشم را انجام دادم و قرار است مذاکرات بین طرفین صورت بگیرد.

وی افزود: باز هم تلاش می‌کنم تا فرهاد مجیدی به استقلال برگردد چون خودم یک استقلالی هستم و می‌دانم که طرفداران چقدر از حضور او خوشحال می‌شوند. متاسفانه از قول من نقل شده که به دنبال این هستم که فرهاد به استقلال نیاید اما مسئولان باشگاه می دانند که چه تلاشی کردم تا او به تهران بیاید و با مسئولان استقلال مذاکره کند.

 قرار است امروز جلسه‌ای میان فتح‌الله‌زاده و فرهاد مجیدی برگزار شود و طی آن در خصوص بازگشت شماره 7 استقلال تصمیم گیری نهایی اتخاذ گردد.

 



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: :بازگشت فرهاد مجیدی , بازگشت , فرهاد مجیدی , فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , دکترفتح الله زاده , مظلومی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.